niedziela, 19 lutego 2012

Przeterminowane...

Ledwo zaczęłam i już zaliczyłam falstart. :( Długo się zastanawiałam co pokazać jako pierwsze, a kiedy wreszcie się zdecydowałam to okazało się że kabelkowi od aparatu wyrosły nogi i sobie gdzieś poszedł... Dlatego też pierwsze zdjęcia będą dopiero dziś.

To są zdjęcia moich quillingowych śnieżynek, które zrobiłam w tym roku na choinkę. Wiem, już dawno po świętach, ale stwierdziłam że zacznę od czegoś, co uważam że mi wyszło. Było ich więcej, ale część powędrowała do koleżanek, a te co są, w wyniku działania siły ciążenia podczas wiszenia na choince trochę się powykrzywiały i teraz są takie koślawce z nich, ale i tak jestem z nich dumna. :D
Białe, jak na śnieżynki przystało, obsypane złotym brokatem, którego niestety na zdjęciach nie udało mi się praktycznie uwidocznić; wzory wykopałam na różnych stronkach w internecie, niektóre ciut zmodyfikowałam.
Wybaczcie jakość, ale mój aparat należy do jednego z najstarszych modeli cyfrówek i lepiej się nie da :(




Tak się prezentują moje gwiazdeczki, ta ostatnia była moją pierwszą w karierze, więc to już w ogóle jest krzywusek, ale jak mam pokazywać to wszystkie to bez wyjątku. :) Mam nadzieję, że się spodobają. :)

A teraz ze studenckiej beczki - właśnie skończyłam ferie i od jutra znów na zajęcia, a mi się tak strasznie nie chce...... Na samą myśl, że trzeba będzie wstać o szóstej, chce mi się spać.... A tu zajęcia do 16.30. ehhh....Wybaczcie za to przynudzanie ale muszę sobie powzdychać...
Najchętniej siedziałabym w domu na kanapce i haftowała. Jestem w trakcie haftowania obrusika z motywem wielkanocno - wiosennym, zaczęłam w zeszłym roku, wyhaftowałam rogi i już miał swoją premierę na stole świątecznym, ale że wydawał mi się nieco ubogi postanowiłam co nieco mu dołożyć tu i ówdzie, mam nadzieję, że nie przedobrzę! :D Może jak będzie dobre światło jutro to mu cyknę jakąś fotkę i się pochwalę :D A teraz zapraszam do oglądania i zmykam obejrzeć jakiś film ze współlokatorami :)

4 komentarze:

  1. Jeszcze w kalendarzu zima więc wszystko ok a śnieżynki - piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne gwiazdki! Podziwiam za cierpliwość i precyzję wykonania. Ciekawy blog na pewno będę tutaj zaglądała! No i czekam na kolejne zdjęcia z 'popisowymi numerami' robótkowymi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 50 yrs old Assistant Media Planner Tessa Klejin, hailing from Sheet Harbour enjoys watching movies like "See Here, Private Hargrove" and Coloring. Took a trip to Kasbah of Algiers and drives a Maxima. sprawdz moje zrodlo

    OdpowiedzUsuń