niedziela, 26 lutego 2012

Przywołując wiosnę

  Czy Wy już też macie dosyć zimny? Ja mam i to bardzo! :( Nie dlatego że śnieg, mróz, że roztopy i chlapa; nie. Dlatego, że jestem krótkostażowym kierowcą i ta zima dała mi nieźle w kość, powodując że boję się jeździć samochodem kiedy pada śnieg. A że studiuję w Katowicach i co tydzień jeżdżę do domu na weekend i z powrotem, to każda taka zimowa wycieczka wywołuje we mnie więcej stresu i obaw niż radości. :( Dzisiaj też będę jechać do Katowic i już dostaję białej gorączki, mimo że śnieg lekko prószy, taki już uraz. :(
  Dzisiaj przywołując wiosnę pokażę malutki wstęp zdjęć obrusika, który już zapowiadałam jakiś czas temu. Zaczęłam rok temu, teraz kończę. Na zdjęciu również mój kochany umilacz czasu i przeszkadzacz w jednym, który wszędzie musi zaznaczyć swoją obecność, czyli Urwis. Poznajcie się! ;)


Życzę miłej niedzieli i pozdrawiam wszystkich, którzy czasem tu zaglądają. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz