czwartek, 16 lutego 2012

Stetoskopem czy nitką?

Jestem Dico.
Skąd pomysł na bloga? Ano z potrzeby wygadania się, może czasem pochwalenia czymś, poznania nowych ludzi...A może po prostu z zazdrości o inne blogi robótkowe, nie wiem. :P
Jestem kobietą. Córką. Siotrą. Dziewczyną. Drobną maniaczką robótek ręcznych. W domu zwą mnie Lekareczka, chociaż do lekareczki jeszcze mi trochę brakuje. Jestem studentką piątego roku akademii medycznej i właśnie chyba dopadł mnie kryzys powołania... Dotąd dzielna studentka, może trochę leniwa, ale sumiennie dążąca do upragnionego dyplomu lekarza, nagle kompletnie zgubiła zapał do nauki :(. A wszystko za sprawą szeroko rozumianych robótek ręcznych! Szydełko, sutasz, haftowanie koralikami, a nade wszystko quilling i haft krzyżykowy zawładnęły moją głową i sercem. A ponieważ każde  robótki lubią być doceniane postanowiłam dać im szansę na docenienie przez szersze grono niż tylko rodzina i chłopak i o nich będę pisać najwięcej. :) No, ale żeby nie było, że całkowicie mi odbiło i zrezygnowałam z kariery medyka, pewnie wspomnę coś czasem o sprawach medycznych albo raczej medyczno - studenckich. :)
Nie wiem, czy coś z tego mojego blogowania wyjdzie, nie wiem, czy znajdzie się jakikolwiek amator moich wypocin czy będę miała w przyszłości czas i chęci, ale póki jestem to zachęcam do odwiedzania mnie i poznania bliżej. :)
WITAM NA BLOGU MEDYCYNOWO - ROBÓTKOWYM! :)

A teraz lecę wyprowadzić mojego Urwisa na spacer i odśnieżyć podwórko. Mam nadzieję, że odezwę się później i będzie konkretniej i na temat. Pa! :)

1 komentarz:

  1. witaj w blogerskim świecie :) To niech będę pierwsza wśród obserwatorów i jedną z pierwszych ciekawskich Twoich prac - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń