wtorek, 10 kwietnia 2012

Wielkanocne robótki

Wprawdzie święta się skończyły, ale wcześniej nie było czasu, więc dziś pokażę co zrobiłam w tym roku. Tuż przed świętami skończyłam haftować obrusik i obszyłam go koronką. Wprawdzie okazało się że materiał jest upiornie uparty i za nic nie chciał się wyprasować, co będzie niestety widać na zdjęciach ale i tak jestem z niego zadowolona. :) W przypływie wiosennego nastroju postanowiłyśmy z mamą zrobić bukiet wiosenno - świąteczny. Całości świątecznej kompozycji dopełniły moje drapane pisanki, które wręcz uwielbiam robić, a także oklejone muliną wydmuszki i  szydełkowe kurczaki mojej mamy. Baranek też był ale się zmył. ;) A oto efekty naszej pracy :




Pozdrawiam wszystkie osoby, które tu zaglądają i zachęcam do dzielenia się opiniami! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz